عنوان گروه خبري / فرمانداری .
  • ساعت : ۰۸:۰۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ 
  • کد خبر : ۴۲۱۳۶
رئیس شورای تامین قشم كسب مقام برتر فراجای این شهرستان را تبریك گفت
رئیس شورای تامین شهرستان قشم با صدور پیامی کسب عنوان «رده موفق برتر» توسط فرماندهی انتظامی قشم را به تمامی کارکنان، فرماندهی و خانواده انتظامی این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان قشم با صدور پیامی کسب عنوان «رده موفق برتر» توسط فرماندهی انتظامی قشم را به تمامی کارکنان، فرماندهی و خانواده انتظامی این شهرستان تبریک گفت؛ متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

کُونُواْ قَوَّ َمِینَ لِلَّهِ شُهَدَآءَ بِالْقِسْط

جناب سرهنگ مهراب کاظمی

فرماندهی محترم انتظامی شهرستان قشم

فرماندهی انتظامی شهرستان قشم به عنوان یکی از محوری‌ترین ستون‌های امنیت پایدار این شهرستان با موقعیتی استراتژیک از جایگاهی خطیر و برجسته در سطوح محلی، استانی و ملی برخوردار است. فرماندهی این ارگان مهم نیازمند آگاهی، دانش، صلابت و مردمداری در اوج اقتدار توام با هوشیاری و اقدام به هنگام در حیطه رسالت‌های محوله می باشد. اینجانب ضمن عرض خداقوت به مجموعه همکاران انتظامی شهرستان و خانواده‌های صبور و ایثارگرشان، کسب رتبه «رده موفق برتر سال ۱۴۰۱» بر مبنای ارزیابی‌های اشراف فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دریافت لوح از فرماندهی محترم کل انتظامی کشور را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با استمرار کار جهادی و تقویت بنیه امنیت مردم پایه شهرستان قشم در پیشبرد امور و عمل به وظایف سازمانی بیش از پیش اهتمام ورزیده و همواره پایدار و سربلند باشید.

محمد محمدحسینی

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان قشم

گفتنی است، مهرماه امسال همزمان با هفته فراجا، فرماندهی انتظامی شهرستان قشم به عنوان رده برتر سال ۱۴۰۱ انتخاب و هم اینک لوح این فرماندهی با امضای سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران واصل شده است.

انتهای پیام/.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0