عنوان گروه خبري / فرمانداری .
  • ساعت : ۰۸:۰۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ 
  • کد خبر : ۴۲۱۳۷
«دارایی‌‎های فرهنگی» و «ظرفیت‌های قانونی» پیشران صیانت از عفاف و حجاب است
قرارگاه صیانت از عفاف و حجاب شهرستان قشم در نشست خود با حضور نماینده وزیر کشور در امور استان‌های کویری و محرومیت‌زدایی، «دارایی‌‎های فرهنگی» و «ظرفیت‌های قانونی» را پیشران صیانت از عفاف و حجاب دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، قرارگاه صیانت از عفاف و حجاب شهرستان قشم به ریاست دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی و شیخ عبدالرحیم خطیبی ائمه جمعه شیعه و اهل سنت و دیگر اعضای قرارگاه تشکیل جلسه داد.

دبیرکل دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و نماینده وزیر کشور در امور استان‌های کویری و محرومیت‌زدایی و هیات همراه به عنوان مهمانان ویژه در این نشست حضور یافتند.

فرماندار شهرستان قشم در این نشست اظهار داشت: آموزش و ساماندهی دغدغه مندان این حوزه باید همراه با حمایت از سوی نهادهای بالادستی در دستورکار باشد.

محمدحسینی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به صیانت از عفاف و حجاب در زیرمجموعه خود هستند و در حوزه ارائه خدمات نیز با جامع نگری به این مهم توجه شود.

وی تصریح کرد: آسیب شناسی و ریشه یابی ناهنجاری های فرهنگی-ارزشی از طریق فعالیت پژوهشی، فرهنگی و تبلیغاتی توسط دستگاه های مسئول و دستگاه های پشتیبان شتاب بیشتری بگیرد و نتایج آن در اسرع وقت به قرارگاه صیانت از عفاف و حجاب شهرستان ارائه شود.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: تولید محتوای تبیینی متناسب با ریشه‌ها و راهکارها یکی از مهمترین اقدامات کاربردی در گام‌های بعدی است.

گفتنی است، قرارگاه صیانت از عفاف و حجاب شهرستان قشم در جمع بندی مباحث نشست، بهره گیری از «دارایی‌‎های فرهنگی» و «ظرفیت‌های قانونی» را به عنوان دو پیشران صیانت از عفاف و حجاب دانست.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0