• ساعت : ۱۲:۱۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ 
  • کد خبر : ۴۲۲۴۶
تقدیر فرماندار از حضور شكوهمند مردم شیعه و سنی قشم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی حضور شکوهمند مردم شیعه و سنی قشم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ستود و آن را حماسه‌ای از شکوه، همبستگی و اقتدار ملی دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم با صدور پیامی حضور شکوهمند مردم شیعه و سنی قشم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ستود و آن را حماسه‌ای از شکوه، همبستگی و اقتدار ملی دانست؛ متن پیام به شرح زیر است.

بِسْمِ رَبَّ الْفَجْرِ

گام‌های خجسته‌تان امروز استوار و با صلابت بار دیگر نسیم آزادگی و پایداری بر اصول و ارزش‌های انقلابی امام راحل(ره) و شهدا عظیم الشان را بر بلندای قله‌های فخر و افتخار به اهتزاز در آورد و ظلم‌ستیزی و استکبارناپذیری ملت سرافراز ایران اسلامی را در اذهان جهانیان جلوه‌گر شد.

حضور پرشور و شعور شما مردمان فهیم، ارزشی و ایثارگر شهرستان قشم دوشادوش دیگر هموطنانمان در اقصی نقاط ایران قوی، نیرومندی و سرزندگی نظام جمهوری اسلامی ایران را که بر ایمان، اسلام‌محوری و خودباوری مردمانش تکیه دارد به رخ دژخیمان کشید و درخشش نور امید به آینده را بر کیان ایران و ایرانی تجلی بخشید.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران و یوم الله ۲۲ بهمن، حضور یکایک مردم شهرستان قشم در خلق حماسه شکوه همبستگی و اقتدار ملت ایران در راهپیمایی امروز را ارج می‌نهم. عزتتان افزون باد.

محمد محمدحسینی
فرماندار شهرستان قشم
۲۲بهمن۱۴۰۲

انتهای پیام/.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0