• ساعت : ۲۰:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ 
  • کد خبر : ۴۲۲۴۷
بهره‌برداری از ۴۳۵ میلیارد ریال پروژه عمران روستایی در شهرستان قشم
فرماندار شهرستان قشم گفت: همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر ۴۳۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان قشم بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم اظهار داشت: همزمان با هشتیمن روز از ایام الله دهه فجر ۱۴۰۲ مجموعا ۴۳۵ میلیارد ریال پروژه عمران روستایی در شهرستان قشم بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

افتتاح ۳۰ میلیارد پروژه ورزشی

فرماندار شهرستان قشم افزود: عملیات احداث زمین فوتسال چمن مصنوعی اتحاد روستای کُنار سیاه به متراژ ۸۰۰ مترمربع که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود با تخصیص افزون بر ۱۵ میلیارد ریال امروز افتتاح و در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت.

محمدحسینی تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی روستای گوری نیز در زمینی به مساحت ۹۵۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال طی یک سال اخیر احداث و همزمان با هشتمین روز ایام الله دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح شد.

۱۲۶ میلیارد پروژه در بخش ساختمان دهیاری‌ها

وی ادامه داد: عملیات اجرایی احداث ساختمان دهیاری سرریگ در زمینی به مساحت هزار و ۳۵ مترمربع آغاز و برآورد اعتبار مورد نیاز تکمیل و بهره‌برداری از آن ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد.

فرماندار شهرستان قشم اضافه کرد: ساختمان دهیاری دیرستان نیز در زمینی به مساحت ۱۹۵ مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

محمدحسینی گفت: ساختمان چند منظوره دهیاری و شورای اسلامی روستای حمیری در زمین به مساحت ۹۲۸ مترمربع و زیربنای ۸۰۰ مترمربع در ۳ طبقه با اعتبار تقریبی ۸۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی اظهار داشت: فاز نخست این مجموعه با زیربنای ۵۴ مترمربع و اعتبار ۱۱ میلیارد ریال جهت استقرار دهیاری امروز به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی فاز دوم آن آغاز شد.

فرماندار شهرستان قشم یادآور شد: دهیاری روستای حمیری از دهیاری‌های تازه تاسیس شهرستان قشم است که تنها ۱۹ ماه از تاسیس آن سپری شده است.

ارتقای کمی تجهیزات لجستکی دهیاری‌های بخش حرا

محمدحسینی تصریح کرد: تجهیزات لجستکی دهیاری‌های بخش حرا نیز همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر ۱۴۰۲ با الحاق یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه کمپرسی بنز تک و ۲ دستگاه کامیونت ۶ تن مجموعا به ارزش۱۲۳ میلیارد ریال ارتقا یافت.

وی افزود: این ماشین آلات از امروز وارد چرخه خدمات رسانی به روستاهای غرب جزیره قشم خواهند شد تا روند خدمات رسانی به مردم این بخش با شتاب بیشتری دنبال شود.

بهره‌برداری از ۲۴ هزار مترمربع آسفالت معابر

فرماندار شهرستان قشم ادامه داد: پروژه تکمیل آسفالت معابر و کوچه های روستای سرریگ نیز امروز با حجم عملیات ۲۴ هزار مترمربع و ارزش ریالی ۱۳۰ میلیارد جهت بهره برداری در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت.

پارک ساحلی کالینگ افتتاح شد

محمدحسنی اضافه کرد: پارک ساحلی کالینگ روستای کووه‌ای نیز با مساحت سه هزار مترمربع به ارزش ۲۶ میلیارد ریال که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود امروز افتتاح شد.

انتهای پیام/.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0